Perhatian!! Syiah Mempunyai Kaabah Sendiri

Fitnah! Fitnah! Fitnah!!!

Mengapakah mereka ini sering saja memfitnah. Apakah yang mereka dapat daripada kerja2 memfitnah ini. DOSA?? Hmmm, memfitnah hukumnya dosa. Adakah mereka mengharapkan dosa.

Wahai saudara2 sekalian..
Lihatlah apa mereka kata tentang fitnah ini

Syiah bukan Islam. Syiah kafir. Mereka mempunyai kaabah sendiri. Mereka tidak mengutamakan Kaabah di Masjidil Haram..sebagai bukti, lihatlah ini. Kaabah yang dibangunkan oleh puak2 syiah yang sesat lagi melampau

Pengikut-pengikut syiah sedang melakukan tawaf di Kaabah mereka. Bukalah mata kalian. Betapa sesat lagi kufurnya mereka ini. nauzubillah

Pengikut-pengikut syiah sedang melakukan tawaf di Kaabah mereka. Bukalah mata kalian. Betapa sesat lagi kufurnya mereka ini. nauzubillah

Seorang ulama syiah sedang memimpin jemaahnya bertawaf sekeliling kaabah mereka. Bukalah mata kalian. Betapa sesat lagi kufurnya mereka ini. nauzubillah

Seorang ulama syiah sedang memimpin jemaahnya bertawaf sekeliling kaabah mereka. Bukalah mata kalian. Betapa sesat lagi kufurnya mereka ini. nauzubillah

Wahai saudara-saudara sekalian. sedarlah! bukalah matamu. Gambar2 yang dipaparkan memang asli. Tapi keterangannya palsu dan fitnah yang besar. Yang sebenarnya, mereka(syiah) semua ini sedang melakukan MANASIK HAJI. Baca betul-betul. M. A. N. A. S. I. K   –   H. A. J. I = MANASIK HAJI.

Jika memang masih ada yang berdegil, maka mari saya tunjukkan pengikut Ahlusunnah yang juga mempunyai Kaabah sendiri dan mereka tidak mempedulikan Kaabah di Makkah al-Mukarramah.(ORANG TOLOL YANG MENGATAKAN ORANG2 PERSIS atau  ahlusunnah PUNYA KA`BAH SENDIRI. sama seperti oarang TOLOL YANG MENGATAKAN SYIAH MEMPUNYAI KAABAH SENDIRI)

jamaah persatuan Islam yg menganut islam ahlusunnah /wahabi ini sedang melakukan MANASIK HAJI, ORANG TOLOL YANG MENGATAKAN ORANG2 PERSIS atau  ahlusunnah PUNYA KA`BAH SENDIRI

jamaah persatuan Islam yg menganut islam ahlusunnah /wahabi ini sedang melakukan MANASIK HAJI, ORANG TOLOL YANG MENGATAKAN ORANG2 PERSIS atau ahlusunnah PUNYA KA`BAH SENDIRI

anak-anak tk al irsyad  yg menganut islam ahlusunnah manhaj salaf ini sedang melakukan MANASIK HAJI, ORANG TOLOL YANG MENGATAKAN ORANG2 Al-IRSYAD PUNYA KA`BAH SENDIRI

anak-anak tk al irsyad yg menganut islam ahlusunnah manhaj salaf ini sedang melakukan MANASIK HAJI, ORANG TOLOL YANG MENGATAKAN ORANG2 Al-IRSYAD PUNYA KA`BAH SENDIRI

Bukalah mata kalian.
Turutilah perintah Allah didalam al-Quran.
“Jika telah sampai suatu berita/khabar kepadamu, maka kajilah dulu berita/khabar tersebut”

Nasihat saya:
Jika telah sampai kepada anda suatu berita atau khabar, maka kajilah dulu berita tersebut sama ada benar atau tidak, mungkin saja itu adalah berita fitnah. Moga kita dilindungi dari fitnah Jin dan Manusia.

jutaan terima kasih kepada Abu Sadra kerana meng-Tag saya di note “ORANG SYIAH PUNYA KAABAH SENDIRI DI IRAN”

Comments
6 Responses to “Perhatian!! Syiah Mempunyai Kaabah Sendiri”
  1. al_kazim says:

    hahaha…

    org2 ni bukan pikir masa depan, kalau la diorang pikir dimasa depan yang org lain akan hilang kepercayaan pada diorang, mgkin diorang awal2 lagi dh tobat dari dok main fitnah nih. org yg terasa diri dia ditipu mgkin x kan percaya lagi pada org yg menipu walau bnda lain tu dia x menipu! (panjang benor teman ngomen) padahal bnda camni cukup mudah org bantah, tapi dh dilahirkan jahil susah nak diajar, tu yg wujud jugak makhluk macam nih. DNA jenis ni la dizaman NABI SAW dulu yg dok mntak diperlihatkan mukjizat baru nk beriman tu, sebab diorang menilai sesuatu dari bijik mata, bukan dari akal sihat..

    WALLAHUALAM..

    • Husaynjan says:

      saya setuju dengan saudara

      • Husaynjan says:

        moga mereka diberi hidayah oleh Allah agar berhenti daripada melakukan kerja yang sia-sia ini(memfitnah syiah)

      • al kazim says:

        diorang ni x perlu hidup di zaman bani umayyah pun untuk jadi nashibi, cukup dengan bertaklid pada ibnu taimiyah saja, saya pernah terbaca dalam paper tentang satu prof/ dr/ atau apa2 je (sya dh lupa sbb dh lama) yg mintak kerajaan msia mghalang kemasukan album hadad alwi dan sulis yg katanya budaya syiah sebab suma lagunya terlampau mengagungkan keluarga NABI SAW. saya jadi tertnya2 time tu, yg dia benci ni syiah atau keluarga NABI SAW?

        dan pernah saya baca artikel di swaramuslim tentang ni, dan komen2 dibawah kebanyakkan mengutuk msia dan ada pula dari mazhab syafiie. saya heran dengan org yg berpelajaran tggi tapi kaedah menilai diorang supa copy paste je, paste je ape ibnu taimiyah kata dan ada lagi truk, menokok tambah lagi. x de langsung menilai ilmu tu dengan akal supaya ilmu tu x disalah guna.

        msia berlagak maju, tapi hakikat sebenar sgt mundur kerana budaya orgnya yg malas berfikir. dan majunya nya msia kerana di paste dari kemajuan org lain. saintis iran bila ditanya rahsia kejayaan diorang, selamba je diorang jawab “cinta pada ahlul bait”. walaupun rahsia tu dh diorg bongkar, tetap x de negara nk copy pun. macam muhammad isa dawud (penulis mesir) kata, kalo ALI as diangkat menjadi khalifah selepas NABI SAW, kemajuan islam akan lebih dari negara mana pun dan kiamat juga akan dtg cepat.

        WALLAHUALAM

  2. muslim says:

    lagi satu,cube terangkan pasal amalan memukul badan yang dirayakan sampai berdarah2 badan tu,lagi satu pasal kawin mutaah,yang dikira macam menganiaya kaum wanita dgn pasal taqiyyah,iaitu berbohong…untuk buktikan apa yang syiah buat tu relevan

  3. iya memang benar…
    manasik haji yang ada di kabah iran…

    hampir seperti musik rock, hehehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: